Rabat til medlemmer af Viborg Musikforening til Kirkemusikfestival i Viborg 20. - 29. maj 2022

Kirkemusikfestivalen i Viborg fra d. 20. - 29. maj 2022 er ikke arrangeret af Viborg Musikforening, men der eksisterer et samarbejde mellem Viborg Musikforening og festivalledelsen. Dette samarbejde betyder, at medlemmer af Viborg Musikforening kan få 50% rabat til 2 ud af de 3 nedennævnte koncerter i Viborg Domkirke.

Du kan altså som medlem bestille én billet til 50% af standardprisen til 2 af nedenstående 3 koncerter:

20. maj kl. 19.30: Åbningskoncert med Trinitatis Kor og barokorkester. Billetpris for medlemmer: 75 kr.

22. maj kl. 15.00: Musica Ficta og Bjarke Mogensen. Billetpris for medlemmer: 50 kr.

29. maj kl. 16.00: Det tyske vokalensemble amarcord. Billetpris for medlemmer: 50 kr.

Sådan får du rabatbilletter:

Husk: du kan kun købe rabatbillet til 2 af de 3 nævnte koncerter. Bestil billetter til rabatpris via denne mailadresse: info@viborgfestival.dk. Skriv, hvilke billetter du ønsker. Du vil så modtage besked om betaling og få tilsendt billetter. Billetkøbet kan ikke fortrydes.

Følg link nedenfor til kirkemusikfestivalens eget billetsalg, hvis du vil købe mere end to billetter eller billetter til koncerter, der ikke finder sted i Domkirken.

Gå til festivalens billetsalg her.

Gå til festivalens hjemmeside her.

Domkirken.jpg