Mange medlemsfordele

Viborg Musikforening arrangerer hvert år ca. 10 - 12 klassiske koncerter af international kvalitet. Alle er velkomne til koncerterne, og til alle koncerter kan der købes billet ved indgangen. Man behøver altså ikke være medlem af musikforeningen for at få adgang til koncerterne, og som ikke-medlem kan man også kontakte kassereren og reservere billetter. Der er imidlertid mange fordele ved at blive medlem på sæsonbasis:

Medlemsfordele

Et medlemsskab koster for én sæson 700 kroner. Med et medlemsskab har man uden yderligere omkostninger adgang til alle foreningens koncerter. For ikke-medlemmer ligger billetprisen for én koncert på 200 kroner.

Som medlem af Viborg Musikforening har man gratis adgang til nabomusikforeningernes koncerter. Der er tale om et stort antal koncerter af høj kvalitet. Se links til nabomusikforeningerne HER.

Som medlem af Viborg Musikforening kan man til udvalgte koncerter i Viborg Domkirke købe billet til reduceret pris. Se koncerterne HER.

Særlige fordele for unge under uddannelse eller under 26

Et medlemsskab koster for én sæson kun 100 kroner.

Billetprisen for én koncert er 50 kroner.